hétfő, szeptember 15, 2008

269

Pataki Szilvi











4 megjegyzés:

zs.gothpunk írta...

Megkérdezhetem, hogy milyen technikával csináltad a képeket? Leginkább az utolsó kalapos tetszik, meg amikor oldalról párnán (?) a kamerába néz, azok szerintem egészen eltaláltak a hangulat szempontjából.

Névtelen írta...

milyen technikára gondolsz? sony dsc h7 + néhány grafikai program:) kicsit hosszú lenne elmondani hogy melyik képpel konkrétan mit csináltam, de ha elmondod, mire vagy kívncsi, szívesen leírom.

zs.gothpunk írta...

A gépre voltam első sorban kíváncsi, köszönöm. Kicsit mintha zajosodnának a képek. Milyen fényviszonyok között készültek?

(Amúgy én tök szívesen olvasnék ám hosszabb beszámolót, írást is a fotózásról. Hátha tudok elcsenni gondolatokat, ötleteket, technikákat.)

Névtelen írta...

-az elsőtől az utolsóig nagyon jól sikerült képek, szép portrék!(de gondolom ezt Te is tudod:)) egy ilyen jól sikerült képért nem sajnálnám a pénzem. gratulálok!