szerda, március 25, 2009

281 - Sün! Sün!

A sün napjainkban igen népszerű hívószó lett. Tegnap a Budapesti Állatkert sün-vetésén vettem részt a Börzsönyben. A télen mentett sünöket vittük vissza természetes élőhelyükre, mivel a tavasz közeledtével már találnak elég táplálékot, és nem kell a komoly fagyoktól félniük.



Indulás előtt a sünök utolsó szálláshelyükön, a dobozban





A Börzsönyben



Elővették, elengedték


Első lépések




Út a szabadságba


Búcsúzás a gondozótól


Csoportkép


Utolsó tévényilatkozat

6 megjegyzés:

Raindrop írta...

Szia Zsuzsa!

A sün mentőakció miatt találtam rá a blogodra, és végignéztem az oldalt.
Elképesztőek a fotóid, irigykedem ám nagyon! :) Ha nem bánod kiteszlek a kedvencek közé, ezeket a képeket mutogatni kell. Visszatérő látogatód leszek!

Névtelen írta...

szia!
nagyon örülök, ha tetszenek a képeim, szívesen látlak itt minél gyakrabban :)

Dirgesinger írta...

Édes kis drágaságok! Nekem is van egy sünöm, és annyi sok elütött kis tüskést látok az úton, jó hogy van másfajta hír is!

Csodaédesek a képek!

Névtelen írta...

hello!
Én itt egy sünbarát vagyok és nagyon tettszenek a képek róluk, az én Rudi sünimet, még nem sikerült elengedni, igy.Ő egy városi süni:.)
lementettem öket emlékbe, köszi az élményt!
Süny-Yvette

ribizlifozelek írta...

Imadom azt a kis hegyes orrocskajat!

Névtelen írta...

nagyon jók a képek:D
jópofák nagyon!